Naam:
Foto’s:
735
Video’s:

Over ons

Hoi, wij zijn Eva en Lieke.

Wij kiezen voor een stage in het buitenland, omdat het voor ons een unieke kans is, waarin we zoveel kunnen leren. We zijn benieuwd hoe het onderwijs zich in Aruba verhoudt tot het Nederlandse onderwijs, wat het land verder te bieden heeft en hoe we kunnen bijdragen aan een verdere ontwikkeling bij anderen en bij onszelf. We denken dat, door een stage in het buitenland, onze horizon zich zal verbreden en het lijkt ons gewoon een groot, leuk avontuur om in te duiken!

Okee, dat was wel weer genoeg over ons..!! ;)

Over onze reis

Wij gaan voor onze buitenlandse stage naar Aruba. We zullen daar een minor volgen aan het Instituto Pedagogico Arubano, oftewel IPA. De minor gaat over duurzame ontwikkeling en wereldburgerschap. We zullen zowel lessen volgen op de IPA, als stagelopen op Arubaanse basisscholen. De minor is van 10 februari 2014 tot en met 18 april 2014. We vertrekken iets eerder, zodat we kunnen wennen aan het land en om een aantal opdrachten goed af te ronden, zullen we iets langer blijven. We zijn weg van 6 februari 2014 tot en met 6 mei 2014, maar komen in Nederland aan op 7 mei 2014. Ff dat jullie het weten, als je ons willen bellen of smsen, het tijdverschil is in het begin 5 uur, maar als de klok in Nederland wordt verzet is het 6 uur tijdverschil. ;)

Bezochte landen

Wij hebben 2 landen (1%) bezocht: