Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
dag 3 op Curaçao! 22 apr. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 2
Zo hoor je tijden niets en zo zitten ze op Curaçao 21 apr. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 2
We leven nog!! 12 apr. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 3
onze eerste stagedagen, Casa Cuna en Aruba Doet!! 22 mrt. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 5
onze ´vrije´ dagen 18 mrt. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 3
Een korte beschrijving van afgelopen week! 14 mrt. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 7
een gezellig en leuk weekend 14 mrt. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 2
De tijd vliegt! al een maand op Aruba! 7 mrt. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 4
Roadtrip Oranjestad en Noord 3 mrt. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 4
DIMAS, doolhof, pyjama´s en rode kreeften 1 mrt. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 1
Even een snelle update, want we lopen een beetje achter :$ 26 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 4
Waar is het feestje? HIER IS HET FEESTJE! 23 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 2
twee angstaanjagende dingen die we even kwijt willen 22 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 8
alweer bijna 2 weken op het eiland en we houden het nog steeds met elkaar uit!! 19 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 5
Wat leek op een heerlijke rustige zaterdag.... 15 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 6
Weekend!! 14 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 1
Jaaaaah we hebben de eerste week samen overleeft en vinden elkaar nog steeds lief :) 13 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 2
Tweede schooldag op het IPA die anders liep dan verwacht! 11 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 4
een auto, eerst schooldag en een lange rit naar Oranjestad 10 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 3
Een dag om nooit te vergeten 8 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 8
Onze eerste blog!! 7 feb. '14 Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba 8